poniedziałek, 22 października 2012

Kto lubi kaszki i mleka Humana?

Chyba każde dziecko, które spróbowało różnorodnych produktów Humana! Poniżej publikujemy kilka fotek naszych małych smakoszy :)

Cieszą nas niezmiernie maile od zadowolonych rodziców maluszków, którym posmakowały produkty Humana.

"Grzesiu ma 11 miesięcy, do 8 miesiąca jadł mleczka i kaszki innej marki, ale był głodny co dwie, trzy godziny i tak samo było w nocy. Budził się co dwie, trzy godziny na jedzonko, ale odkąd zmieniliśmy mleczka i kaszki za namową babci na Humane Grześ jest najedzony i przesypia całą noc, ostatnio nawet rekord padł- spał 11 godzin, bez pobudki na mleczko lub kaszke. No i oczywiście smakują Naszemu Grzesiowi baaardzo, butelka jest zawsze pusta :)" - pisze mama Grzesia.

 Natomiast mama Jasia napisała:


"Od 10. miesiąca życia mój synek dostawał mleko Humana 3R, nie ukrywam, że liczyłam na to, że dzięki „zagęszczaczowi" w postaci kleiku ryżowego mój maluch w końcu prześpi całą noc. Niestety mój mały głodomorek zawsze wykazywał zwiększoną potrzebę dokarmiania i nie pomagały próby podania wody. Tym większe było moje zdziwienie, kiedy po przejściu na mleko następne Humana 4 Premium, Janek już pierwszej nocy spał spokojnie bez pobudki na dodatkową porcję mleka.”
Produkty Humana są polecane przez rodziców i pediatrów, a zadowolone dziecięce buzie najlepiej świadczą o niezwykłym smaku kaszek i mlek Humana.

Dziękujemy za zdjęcia i zapraszamy do przesyłania kolejnych! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kidek pozdrawiam i dziękuję :)